Puhkusegraafikute loomine ei pea olema õudusunenägu

Puhkusegraafikute koostamine iga aasta alguses on väljakutse, mis paneb proovile ka kõige raudsemate närvidega juhid. Uuringute kohaselt kulutame iga päev 42 minutit selleks, et täita täiesti ebavajalikke administratiivseid ülesandeid, millele lisandub 26 minutit kasutades vanu ja halvasti töötavaid tehnoloogilisi lahendusi. Mõelge nüüd, kuidas on puhkusegraafikute koostamine korraldatud teie töökohas? Kas pendeldate endiselt e-kirjade, puhkuseavalduste, digiallkirjade ja Exceli tabelite vahel, püüdes kogu organisatsiooni iga töötaja soove ja eelistusi arvesse võtta? Ja seda kõike oma põhitöö kõrvalt?

Kas poleks tunduvalt parem seda aega kasutada ettevõttele väärtust luues või vähemalt pimedatel talvehommikutel kauem magades? Kus aga mure kõige suurem, seal lahendus kõige lähemal.

Puhkusegraafikud kiirelt ja kompaktselt

Yester on veebipõhine tööriist, millega on puhkusegraafikute loomine ja haldamine kompaktne, mugav ja kiire kõikidele osapooltele. Lisaks sellele, et Yesteris on võimalik reaalajas kõikide töötajate puhkuseavaldusi samaaegselt hallata, on see ka silmale hea haarata – graafikud on visuaalselt selged ja informatiivsed, andes hea ülevaate nii puhkuste hetkeseisust kui ka tulevikuplaanidest. Puhkuste planeerimise perioodil on infovahetus ja suhtlus läbi Yesteri kiire ja tõhus.

Selge on see, et puhkusegraafik on tõene vaid ühel hetkel aastal, 31. märtsil. Pärast seda algab päriselu, mil puhkuseid soovitakse ümber tõsta, pikendada või sootuks tühistada. Sel hetkel on suure vaevaga loodud puhkuste graafik aga juba vananenud. See ei aita meil teha häid otsuseid ega oma tööd efektiivselt planeerida.

Siin tulebki abiks reaalajas töötav lahendus, mis on igal hetkel kättesaadav ja Google’i, Outlooki või Apple’i kalendriga ühildatav. Muudatuste tegemine Yesteris on lihtne ning avaldusi saab muuta ka pärast puhkusegraafiku kinnitamist. Samuti on varasemaga võrreldes oluliselt lihtsam anda teada ootamatutest haigestumisest või miks mitte kodukontoris töötamisest. „i“-le paneb punkti andmete automaatne liikumine palgaarvestuse vahel.

Arvestab teie ettevõtte vajadustega

Yester on justkui lego, millest on võimalik ehitada teie organisatsiooni või ettevõtte vajadusi arvestav süsteem. Selleks pole vaja teha muud, kui mõelda läbi teie spetsiifilised vajadused ja nende põhjal luua teile sobivaim lahendus:

  • Kes koostab puhkusegraafiku – kas töötajad ise või osakonna juht?

  • Kas kollektiivpuhkus peaks juba eelnevalt puhkusegraafikusse lisatud olema?

  • Kui pikad võivad olla puhkused ja millised piirangud puhkuste planeerimisel teie ettevõttes kehtivad?

  • Kas puhkust peab planeerima vähemalt 28 päeva või piisab 21st päevast? 

  • Milliseid puhkuseliike soovite peaks töötaja saama ise graafikusse planeerida?

  • Kas töötajad teavad, mis on nende puhkuste saldod? 

  • Kas töötajatel peaks olema võimaluse kohe valida, millal nende puhkuserahad välja makstakse?

Kingi endale säästetud aega

„Seda aega ma küll taga ei igatse, mis oli enne Yesteri kasutuselevõttu,“ ütles üks meie hea klient, suure hotelli raamatupidaja. Mis oleks, kui ka Sina lihtsustaks 2024. aastal märkimisväärselt oma elu ning võtaks kasutusele Yesteri puhkuste planeerimise ja haldamise lahenduse?

Juba 14. detsembril, aga ka 11. jaanuaril tutvustame veebiseminaril Yesteri võimalusi ja lahendusi lähemalt ning vastame küsimustele. Registreeri end tasuta veebiseminarile aadressil ning tutvu meiega lähemalt veebilehel www.yester.eu.

  • 14.12.2023 kell 10:00 — registreeru detsembrikuu üritusele siin!

  • 11.01.2024 kell 10:00 — registreeru jaanuarikuu üritusele siin!


Artikli autor

Jaanus Nestra


Previous
Previous

Sild välistalentidele ja kohalike tööandjate vahel

Next
Next

E-tõukeratta täisteenusrent: värske õhk, tugev vaim, mugavus ja keskkonnasõbralikkus