KICKOFF 2024 konkursile laekus läbi aegade rekordarv töid

Instar ja CV.ee korraldavad juba kuuendat aastat järjest värbamisturunduse ja tööandja brändingu teemalist konkurssi.

Kokku nomineeriti tänavu rekordilised 113 värbamisturunduse ja tööandja brändingu tööd 50 organisatsiooni poolt. Kategooriaid oli kokku 14 – nende hulgas kampaaniaid, videoid, töökuulutusi, loovlahendusi jpm.

 

Aasta värbamisturunduse ja tööandja brändingu tegude nominendid on (tähestikulises järjekorras):

Advokaadibüroo Eversheds Sutherland Ots&Co, Apollo Group OÜ, Apranga Group, AS Eesti Raudtee, AS LHV Pank, AS SEB Pank, AS Tallinna Lennujaam, Bolt, Breakwater Technology OÜ, Concise Systems OÜ, Coop Eesti Keskühistu, Eesti Energia AS, Eesti Kohtud (Riigikohus), Eesti Töötukassa, Elisa Eesti AS, Elora Keila Haigla AS, Euronics, Fifaa AS, Finestmedia AS, FORUS, Fujitsu Estonia, gotoAndPlay & NOPE, Grant Thornton Baltic OÜ, Häirekeskus, HANZA Mechanics Narva, HANZA Mechanics Tartu, Haridus- ja Noorteamet, Ida-Tallinna Keskhaigla, Kaitseressursside Amet, Kohila Vineer, Lidl Eesti OÜ, Mobire Group OÜ, Nortal AS, OlyBet Group, Põhja-Eesti Regionaalhaigla, Politsei- ja Piirivalveamet, Põllumajanduse Registrite ja Informatsiooni Amet, Postimees Grupp, Prisma Peremarket AS, Prokuratuur, Registrite ja Infosüsteemide Keskus, Rödl & Partner, SMIT, Statistikaamet, Südameapteek (Pharma Holding OÜ), Swedbank, Tallinna Strateegiakeskus / Tallinna linnaorganisatsioon, Tamro Eesti OÜ, Tele2 Eesti AS.

 ‘’Täna mõtlevad organisatsioonid pikaajalisele jätkusuutlikkusele, sealhulgas sellele, kuidas tööandjana olla pikas perspektiivsus konkurentsivõimeline. Seda vaadet kohtame ka selle aasta tööandja brändingu auhinnatöödes, kus tugevalt keskendutakse olemasolevate töötajate hoidmistaktikatele ning pikaajalise värbamisvõimekuse loomisele läbi tööandja brändingu strateegiate ning oma töötajate kui brändi saadikute kaasamise. Märksõnad, mida näeme läbivalt kõigis töödes on tasuvus, leidlikkus, kommunikatsioon ja strateegiline vaade,’’ kommenteeris konkursi korraldaja ja Instari tegevjuht Kersti Vannas.

CV.ee turundusjuht, konkursi korraldaja Karla Oder lisab: ‘’Rõõm on näha, et tööturu heitlikust ajast hoolimata ei ole värbamisturunduse ja tööandja brändingu tegevused raugenud ja ettevõtted on kasutamas praegust olukorda strateegilisteks tegevusteks. Igaüks, kes tegeleb täna tulevikku vaadates aktiivselt tööandja brändinguga on kõigist teistest juba sammukese eespool.’’

Lisaks selgub sel aastal esimest korda Aasta tööandja brändingu spetsialist 12 nominendi seast.

Aasta tööandja brändingu spetsialisti nominendid on (tähestikulises järjekorras):

Andrea Maidla (Instar), Evelin Ausmees (Eesti Töötukassa), Hanni Tomingas (Fujitsu Estonia), Kadi Niggulis (birkle IT), Karmen Kitt (Lidl Eesti), Karin Požidajev (Breakwater Technology), Karoliina Arold (Brandem Baltic), Liina Hindremäe (SEB Pank), Marjaana Vaher (Häirekeskus), Riina Vaikmaa (RIK), Sanne Rüütelmaa (Bauhof Group), Terje Pari (SMIT).

Aasta värbamisturunduse ja tööandja brändingu teod ning aasta tööandja brändingu spetsialisti valib välja žürii koosseisus: Helo Tamme (Eesti HR Selts), Kai Saard (PARE), Kadi Poll (Bolt), Karin Požidajev (Breakwater Technology, Grand Prix 2023 KICKOFF), Karla Oder (CV.ee), Kersti Vannas (Instar), Leonardo Ortega (Work in Estonia), Mailis Neppo (Delfi Meedia), Ottomar Tamm.

Võitjad kuulutatakse välja juba 13. märtsil toimuval Värbamisturundusauhindade KICKOFF üritusel.

Previous
Previous

Peaasi.ee kutsub osalema emotsionaalse enesetunde testimises

Next
Next

Selgusid HR Auhindade võitjad