Annette Tooming: Iglu uus töötajakogemuse spetsialist
Jaanuari alguses liitus Annette Tooming tarkvaraettevõttega Iglu ja täidab töötajakogemuse spetsialisti rolli. Tema eesmärk on hoolitseda Iglu töötajate ehk eskimote heaolu eest, luues positiivse ja meeldejääva töökogemuse, kogudes ja analüüsides töötajate tagasisidet ning parendades tööprotsesse.
Annette sõnul jõudis tööpakkumine temani tänu tuttavate soovitustele ja kontaktidele. “Minu endine hea kolleeg pakkus välja võimaluse seda rolli arutada. Sain üsna kiiresti aru, et see on täpselt see, millest olen unistanud,” lisab Annette.
Enne Iglu perega liitumist töötas Annette LHV personalitiimis. „Alustasin 2019. aastal personaliassistendina ja lahkusin 2024. aastal personalispetsialistina. „Nende aastate jooksul vastutasin töötajate onboardingu ja offboardingu eest. Lisaks haldasin töölepingute lisasid, tellisin LHV logoga tooteid ning osalesin erinevate koolituste ja ürituste korraldamises.”
Tee HR valdkonda avanes Annettele ootamatult. „Pärast gümnaasiumi tulin Tallinna optomeetriat õppima, kuid mõistsin peagi, et reaalained ei pane mu silma särama. Kuigi eriala ise oli põnev, otsustasin hakata otsima valdkonda, mis oleks südamelähedasem.”
Annette abikaasa saatis talle LHV personaliassistendi töökuulutuse ja soovitas kandideerida. „Mõeldud-tehtud! Nii algaski minu põnev teekond HR valdkonnas,“ lisab ta ja toob välja, et HR valdkonnas on teda hoidnud inimesed, kellega on olnud hea koostööd teha. „Just majasisesed suhted on need, mida naudin kõige rohkem,“ ütleb Annette.
Iglu OÜ loob tarkvara, mis päriselt toimib – nende tuntumate projektide hulka kuuluvad näiteks Terviseportaal ning Sotsiaalteenuste ja toetuste andmeregister (STAR). „Iglu kliendina saad alati kindel olla, et koostöö on meeldiv, töö kvaliteetne ja tulemus kaunis,” lisab Annette. Ta ootab põnevusega, kuidas saab Iglus rakendada oma kogemusi ja teadmisi, et iga eskimo tunneks end erilisena.