Magnet Awards Eesti võitjad on selgunud!
12. märtsil autasustati 2024. aasta parimaid tööandja brändingu tegusid konkursil The Magnet Employer Branding Awards Eesti 2025. Lisaks tunnustati aasta tööandja brändingu spetsialisti!
Magnet Awards Eesti konkursil antakse välja kokku auhindu 7 kategoorias, millele lisaks antakse välja kategooriateülene Grand Prix: Silmapaistvaim töö ja tunnustatakse aasta tööandja brändingu spetsialisti.
Eestis esimest korda toimuvale konkursile laekus 66 tööandja brändingu tegu, mis on märkimisväärne ja näitab kui tugev kogukond meil Eestis selles valdkonnas on! Tööandja brändingu spetsialisti kategooriasse nomineeriti 7 inimest.
Valdkonna ekspertidest koosnev žürii auhindas sellel aastal Grand Prix'ga Lidl Eesti. Ksenija Feldmane, Lidli värbamise ja tööandjaturunduse Baltikumi tiimijuht kommenteeris:
"Meil on äärmiselt hea meel, et meid on taaskord tunnustatud Grand Prix auhinnaga! Me leiame, et tugeva tööandja brändi aluseks on oma olemasolevate töötajate kogemuste jagamine ning personaliseeritud lähenemine igale olukorrale. Grand Prix auhind näitab meie Lidli meeskonna pingutusi ning innustab meid aina rohkem edasi arendama oma praktikaid, et olla üks eelistatuimaid tööandjaid Eesti turul."
Aasta tööandja brändingu spetsialistiks valiti Bolti tööandja brändingu juht Kadi Poll. Kadi jagas oma mõtteid saadud tunnustusest:
"Viimased 3,5 aastat on olnud pidev õppimise ja katsetamise teekond. Tulles täiesti teisest valdkonnast, olen püüdnud läbi närida, mis teeb tööandja brändi edukaks – ja üks on kindel: need on inimesed. See tunnustus kuulubki tegelikult tiimile ja kõigile Boltis, kes on selle teekonna osa olnud. Olen väga tänulik."
Magnet Awards Eesti 2025 kategooriate võitjad:
1. Tööandja brändi loomine – Orkla Eesti “Tööandja brändi restart ja visuaalide uuendamine”
2. Sisemine tööandja bränd – töötajad – Bolt: “LinkedIn Challenge 2024”
3. Loovlahendused, metsikud ideed – LHV “TulemusLend”
4. Üritused ja sündmused – Breakwater Technology “Väärtuste KUU”
5. Tööandja brändi kampaania – Bombay Grupp “Bombay Experience Campaign”
6. Värbamiskampaania – Lidl Eesti “Lidli uute poodide värbamiskampaania”
7. Videolahendused – Tele2 Eesti “Turundusjuhi kuulutusklipp”
Grand Prix: Silmapaistvaim töö – Lidl Eesti
Aasta tööandja brändingu spetsialist – Kadi Poll
Konkursi korraldaja ja Instar EBC tegevjuht Kersti Vannas kommenteeris: “Olukorras, kus tööjõud on muutunud piiramatust ressursist piiratud ressursiks, on kriitiliselt oluline, et Eesti tööandjad tegeleks strateegiliselt tööjõu hoidmise ja leidmise tõhustamise ja süstematiseerimisega ning tööandja brändinguga. On rõõm, et nii paljud Eesti organisatsioonid teevad suurepärast tööd selles vallas ka Magneti konkursi esitatud tööde tase on kõrge. Me võime uhked olla, et meie tööandjad on silmapaistvad teerajajad..”
Aasta tööandja brändingu teod ning aasta tööandja brändingu spetsialisti valis välja žürii koosseisus:
Helo Tamme (Eesti HR Selts), Karl Oder (Alma Careers), Kersti Vannas (Instar), Liina Hindremäe (SEB), Liina Kippasto (Lidl), Liisi Treier(Verston), Mailis Neppo (Delfi Meedia), Rain Pikand (Inbank), Tiina Hiob (Tallinna Ülikool).
Magnet Eesti sündmust korraldab Eesti tööandja brändingu valdkonna eestvedaja Instar. Magnet Eesti konkursi ja ürituse kohta leiab lisainfot: https://magnetawards.ee/
Allikas: Instar EBC
Fotograaf: Andrei Ozdoba