Kes on tööandja brändingu konkursi Magnet Eesti 2025 finalistid?
Rahvusvahelisele tööandja brändingu konkursi Magnet, mis toimub esmakordselt 2025 aastal Eestis, finalistid on selgunud. Magnet Awards'i eesmärk on tunnustada parimaid saavutusi tööandja brändingus ja pakkuda ülevaadet sellest, mis tegelikult toimib, et kogu valdkond saaks õppida ja areneda. Silmatorkav loovus ja läbimõeldud strateegia on tööandja brändingus olulised, kuid veelgi tähtsamad on nende tegeuvuste mõju ja tulemused.
Organisatsioonid said konkursile esitada oma töid seitsmes auhinnakategoorias, milleks olid tööandja brändi loomine, sisemine tööandja bränd, tööandja brändi ja värbamiskampaaniad, videod, loovlahendused ning üritused. Lisaks sai esitada kandidaate aasta tööandja brändingu spetsialisti tiitlile.
Esmakordsel toimuva konkursi vastu oli üle ootuste kõrge huvi ja kokku esitati konkursile 66 tööandja brändingu tööd 33 organisatsiooni poolt.
Aasta tööandja brändingu tegude finalistid (kategooriate kaupa tähestikulises järjekorras ja koos tööde nimedega):
Tööandja brändi loomine:
Alexela – Sinu energia, ühine jõud
Eesti kohtud – Eesti kohtute kuvand tööandjana
Orkla Eesti – Tööandja brändi restart ja visuaalide uuendamine
Sisemine tööandja bränd - töötajad:
Bolt – LinkedIn Challenge 2024
Lidl Eesti – Vahetusevanemate värbamine, sisekampaania
Tele2 Eesti – Unistused on täitumiseks
Loovlahendused, metsikud ideed:
Bolt – A Day as an Engineer’s Dog video
LHV – TulemusLend
Registrite ja Infosüsteemide Keskus – RIK KOOMIKSITESARI
Üritused ja sündmused:
Bolt – Bolt "Summer Summiti" tööandja brändingu materjalid
Breakwater Technology – Väärtuste KUU
Eesti Raudtee – AS Eesti Raudtee osalemine Positronil
Tööandja brändi kampaania:
Apollo Group – KFC Dream Big stipendium
Bombay Grupp OÜ – Bombay Experience Campaign
Värbamiskampaania:
Lidl Eesti – Lidli uute poodide värbamiskampaania
Politsei- ja Piirivalveamet – PPA kiirreageerijate värbamiskampaania 2024
Südameapteek / Pharma Holding – Südameapteegi värbamiskampaania "Igava töö vastu leiame rohtu"
Videolahendused:
Bolt – Bolt is NOT for you
Swedbank – Julgen hoolida
Tele2 Eesti – Turundusjuhi kuulutusklipp
Võitjad kuulutatakse välja 12. märtsil toimuval Magnet Eesti sündmusel.
“Eesti organisatsioonid on mõistnud, et tööjõud on piiratud ressurss ning selle nimelt tuleb pingutada pakkudes olemasolevatele töötajatele neid organisatsioonis hoidvat töötajakogemust ning tegeledes süsteemselt tulevate töötajasihtrühmade kõnetamisega läbi teadlike ja tulemuslike tööandja brändingu tegevuste. Konkursile laekunud tööde tase näitab, et Eesti organisatsioonid on tööandja brändingu vaates maailmatasemel. Kõik oma töö esitanud organisatsioonid on žürii hinnangul juba võitjad.’’ kommenteerib konkursi korraldaja ja Instari tegevjuht Kersti Vannas.
Lisaks selgub ka aasta tööandja brändingu spetsialist 7 nominendi seast. Aasta tööandja brändingu spetsialisti nominendid on (tähestikulises järjekorras):
Grete Kivi (Bolt), Hele Lääts (Cleveron), Kadi Poll (Bolt), Kristina Straukaite (Silikaat Grupp), Mykhailo Dorokhov (Pipedrive), Regita Kumel (ESTO), Riina Vaikmaa (RIK).
Aasta tööandja brändingu teod ning aasta tööandja brändingu spetsialisti valib välja žürii koosseisus:
Helo Tamme (HR Selts), Karl Oder (Alma Careers), Kersti Vannas (Instar), Liina Hindremäe (SEB), Liina Kippasto (Lidl), Liisi Treier (Verston), Mailis Neppo (Delfi Meedia), Rain Pikand (Inbank), Tiina Hiob (Tallinna Ülikool).
Võitjad kuulutatakse välja 12. märtsil toimuval sündmusel.
Magnet Eesti sündmust korraldab Eesti tööandja brändingu valdkonna eestvedaja Instar. Magnet Eesti konkursi ja ürituse kohta leiab lisainfot: https://magnetawards.ee/
Allikas: Instar EBC