Kes on tööandja brändingu konkursi Magnet Eesti 2025 finalistid?

Rahvusvahelisele tööandja brändingu konkursi Magnet, mis toimub esmakordselt 2025 aastal Eestis, finalistid on selgunud.  Magnet Awards'i eesmärk on tunnustada parimaid saavutusi tööandja brändingus ja pakkuda ülevaadet sellest, mis tegelikult toimib, et kogu valdkond saaks õppida ja areneda. Silmatorkav loovus ja läbimõeldud strateegia on tööandja brändingus olulised, kuid veelgi tähtsamad on nende tegeuvuste mõju ja tulemused.

Organisatsioonid said konkursile esitada oma töid seitsmes auhinnakategoorias, milleks olid tööandja brändi loomine, sisemine tööandja bränd, tööandja brändi ja värbamiskampaaniad, videod, loovlahendused ning üritused. Lisaks sai esitada kandidaate  aasta tööandja brändingu spetsialisti tiitlile.

Esmakordsel toimuva konkursi vastu oli üle ootuste kõrge huvi ja kokku esitati konkursile 66 tööandja brändingu tööd 33 organisatsiooni poolt.

 

Aasta tööandja brändingu tegude finalistid (kategooriate kaupa tähestikulises järjekorras ja koos tööde nimedega):

Tööandja brändi loomine:

Alexela – Sinu energia, ühine jõud

Eesti kohtud – Eesti kohtute kuvand tööandjana

Orkla Eesti – Tööandja brändi restart ja visuaalide uuendamine

Sisemine tööandja bränd - töötajad:

Bolt – LinkedIn Challenge 2024

Lidl Eesti – Vahetusevanemate värbamine, sisekampaania

Tele2 Eesti – Unistused on täitumiseks

Loovlahendused, metsikud ideed:

Bolt – A Day as an Engineer’s Dog video

LHV – TulemusLend

Registrite ja Infosüsteemide Keskus – RIK KOOMIKSITESARI

Üritused ja sündmused:

Bolt – Bolt "Summer Summiti" tööandja brändingu materjalid

Breakwater Technology – Väärtuste KUU

Eesti Raudtee – AS Eesti Raudtee osalemine Positronil

Tööandja brändi kampaania:

Apollo Group – KFC Dream Big stipendium

Bombay Grupp OÜ – Bombay Experience Campaign

Värbamiskampaania:

Lidl Eesti – Lidli uute poodide värbamiskampaania

Politsei- ja Piirivalveamet – PPA kiirreageerijate värbamiskampaania 2024

Südameapteek / Pharma Holding – Südameapteegi värbamiskampaania "Igava töö vastu leiame rohtu"

Videolahendused:

Bolt – Bolt is NOT for you

Swedbank – Julgen hoolida

Tele2 Eesti – Turundusjuhi kuulutusklipp

 

Võitjad kuulutatakse välja  12. märtsil toimuval Magnet Eesti sündmusel.

 

“Eesti organisatsioonid on mõistnud, et tööjõud on piiratud ressurss ning selle nimelt tuleb pingutada pakkudes olemasolevatele töötajatele neid organisatsioonis hoidvat töötajakogemust ning  tegeledes süsteemselt tulevate töötajasihtrühmade kõnetamisega läbi teadlike ja tulemuslike tööandja brändingu tegevuste. Konkursile laekunud tööde tase näitab, et Eesti organisatsioonid on tööandja brändingu vaates maailmatasemel. Kõik oma töö esitanud organisatsioonid on žürii hinnangul juba võitjad.’’ kommenteerib konkursi korraldaja ja Instari tegevjuht Kersti Vannas.

Lisaks selgub ka aasta tööandja brändingu spetsialist 7 nominendi seast. Aasta tööandja brändingu spetsialisti nominendid on (tähestikulises järjekorras):

Grete Kivi (Bolt), Hele Lääts (Cleveron), Kadi Poll (Bolt), Kristina Straukaite (Silikaat Grupp), Mykhailo Dorokhov (Pipedrive), Regita Kumel (ESTO), Riina Vaikmaa (RIK).

 

Aasta tööandja brändingu teod ning aasta tööandja brändingu spetsialisti valib välja žürii koosseisus:

Helo Tamme (HR Selts), Karl Oder (Alma Careers), Kersti Vannas (Instar), Liina Hindremäe (SEB), Liina Kippasto (Lidl), Liisi Treier (Verston), Mailis Neppo (Delfi Meedia), Rain Pikand (Inbank), Tiina Hiob (Tallinna Ülikool).

Võitjad kuulutatakse välja  12. märtsil toimuval sündmusel. 

Magnet Eesti sündmust korraldab Eesti tööandja brändingu valdkonna eestvedaja Instar. Magnet Eesti konkursi ja ürituse kohta leiab lisainfot: https://magnetawards.ee/

Allikas: Instar EBC 

Next
Next

Musk: USA föderaaltöötajad peavad oma töönädala kohta aru andma