Värbamisturundusauhindade KICKOFF 2024 võitjad on selgunud!

Täna, 13. märtsil autasustati 2023. aasta parimaid värbamisturunduse ja tööandja brändingu tegusid konkursil Värbamisturundusauhinnad KICKOFF 2024. Lisaks tunnustati esmakordselt aasta tööandja brändingu spetsialisti!

Konkursile esitati tänavu läbi aegade rekordarv nominatsioone – 113 värbamisturunduse ja tööandja brändingu tegu. Esmakordselt nomineeriti uude aasta tööandja brändingu spetsialisti kategooriasse 12 inimest.

Valdkonna ekspertidest koosneva žürii arvates oli 2023. aasta parim tegu Lidl Eesti tööandja brändi terviklahendus.

Lidl Eesti OÜ personaliosakonna juht Liina Kippasto kommenteeris:

“Kaasava töökeskkonna loomine meie mitmekesises ja multikultuurses kollektiivis on Lidli DNA-s juba ajast, mil me olime Eesti turul tööandjana veel  tundmatu. Seetõttu on tunnustus zürii poolt, kes koosneb oma valdkonna professionaalidest tööandja turunduse valdkonnas, meie jaoks eriti oluline.  Konkursile laekus see aasta rekordarv töid, nende hulgast silma jääda ning auhind pälvida, on suur tunnustus nii meie HR meeskonnale kui kogu organisatsioonile. See näitab, et oleme õigel teel ning jätkame tegevust parima töökultuuri loomisel.”

Aasta tööandja brändingu spetsialistiks valiti Breakwater Technology HR spetsialist Karin Požidajev. Värske kategooria ellu kutsunud konkursi korraldaja ja Instari tegevjuht Kersti Vannas kommenteerib:

“Sel aastal tunnustame esmakordselt ka tööandja brändingu valdkonnas tegutsejaid ning anname välja silmapaistvama tööandja brändingu spetsialisti auhinna. Tööandja bränding loob organisatsioonile tööandjana strateegilise eelise. Meie eesmärk on tunnustada Eesti tegijamaid, uuendusmeelsemaid ja tulemuslikumaid tööandja brändingu inimesi, kes aitavad oma tööga kaasa suuremas pildis ka Eesti konkurentsivõimele.”

Värbamisturundusauhindu antakse välja kokku 14 kategoorias, millele lisaks antakse välja kategooriateülene Grand Prix Kuldne Kala ja teine koht Hõbedane Kala.

Hõbekala teo tunnustuse pävis võitis Elisa Eesti enda järjepidevate värbamisturunduse tegevuste eest.

Elisa Eesti värbamisjuht Keishy Margus: “Mission:Possible värbamiskampaania näol oli tegemist selge eesmärgi, põhjalikku eeltööd ning mitme osapoole koostööd hõlmanud projektiga. Saavutatud tulemus näitab meile selgelt, et kui panustada sihtrühma tundma õppimisele piisavalt aega, siis just see annab tööturul eelise ja viib soovitud tulemuseni. Saame jätkuvalt tõdeda, et Elisa pakub põnevat ja tähenduslikku tööd ning on atraktiivne kandideerimiseks ka kogenuimatele IT ekspertidele.”

Värbamisturundusauhindade kategooriate võitjad:

  1. Video – Bolt – Come build with us at Bolt

  2. Töökuulutus – Elisa Eesti – Mission:Possible töökuulutus

  3. Digimeedia kampaania – Elisa Eesti – Värbamiskampaania Mission:Possible

  4. Töötajakogemus – gotoAndPlay & NOPE – Töötajakogemuse edendamine gotoAndPlay & NOPE-s

  5. Üritused – Apollo Group – Apollo äride karjääripäev

  6. Loovlahendus, innovatsioon – Swedbank – Korvitäis hüvesid – tööandja hüvede tutvustamine

  7. Järelkasvu tegevused – HANZA Mechanics Tartu – HANZA Mechanics Tartu järelkasvutegevused

  8. Integreeritud kampaania – SEB – SEB Baltikumi tootearenduse ja tehnoloogia valdkonna värbamise ja tööandja brändingu kampaania 2023

  9. Kandidaadikogemus – Fujitsu Estonia – Fujitsu Estonia - kandidaadikogemus

  10. Tööandja saadikud – Breakwater Technology - Tööandja saadikud 2023

  11. Mitmekesisus ja kaasamine – Lidl Eesti – Mitmekesisus ja kaasamine Lidlis

  12. Veebileht – Bolt – Bolti karjäärileht

  13. Tööandja brändi terviklahendus – Lidl Eesti – Tööandja brändi terviklahendus Lidl Eestis

  14. Tööandja brändi juhtimine – HANZA Mechanics Tartu – HANZA Mechanics Tartu tööandja brändi juhtimine

Grand Prix Kuldne Kala – Lidl Eesti

Hõbedane Kala – Elisa Eesti

Konkursi korraldaja ja CV.ee turundusjuht Karla Oder kommenteeris:
“Meil on CV.ee tiimiga väga hea meel, et saame Kickoff ürituste seeria raames tunnustada ja premeerida Eesti tööandja brändingu kogukonna parimaid tegijaid. Täna auhinnatud tööd konkureerivad oma kvaliteedi poolest maailma tegijatega ja inspireerivad tegudele uusi tööandja brändingu spetsialiste ning algatusi.”

Aasta värbamisturunduse ja tööandja brändingu teod ning aasta tööandja brändingu spetsialisti valis välja žürii koosseisus: 

Helo Tamme (Eesti HR Selts), Kai Saard (PARE), Kadi Poll (Bolt), Karin Požidajev (Breakwater Technology, Kuldkala 2023 KICKOFF), Karla Oder (CV.ee), Kersti Vannas (Instar), Leonardo Ortega (Work in Estonia), Mailis Neppo (Delfi Meedia), Ottomar Tamm.

Üritust korraldasid juba kuuendat aastat tööandja brändingu agentuur Instar ja CV.ee.

Previous
Previous

Eesti inimene eelistab tööle minemiseks kasutada autot

Next
Next

Noored soovivad teenida 1899 eurot kätte